Måndag 5/7

Ny dag/kväll, känns underbart med ny vecka och jobb faktiskt. Helgerna blir lite väl långsam, fast ändå så behöver man dom för att få så mkt tid som möjligt med den man lever ihop med, för ibland kan det bli lite väl lite tid och jag blir grinig. haha.

Sitter hemma, har tvättat två maskiner i eftermiddag/kväll och hängt upp på tvättstället och sen har jag dammtorka lite över allt, gjorde makaronpudding som var klar då Joakim kom hem från jobbet också. Nu tar jag det bara lugnt och väntar på Joakim som är ute i Lugnvik och städar bilen.

_________________________________

Händer annars inte så mkt här, lugna gatan.. 

jag saknar endel stjärnor där hemma! Dom som har gjort mina dagar hemma i åsele bra, dom som fått mig att skratta, dom som alltid sett till mig att jag har det bra då jag är sjuk. Jag har många utav mina stjärnor . och ni vet vilka ni är.  

Sweet photo on Andreas and Aline! 
 
Jag och Fredda lirar monopol med andra vänner....

Jag och Jessica, med Viggen och Markus en helg.

Jag och Markus, sweet halloween!

Jag och Fina Malinken, på en fest utanför lägenheten.

Frugan ocg "Rugan" HAHA! Den bästa

en utav dom bättre kan jag lova...en kompis som han växer inte på träd.

Det här är mina vänner, helt normala.

 jag avslutar med ett rätt roligt men mysigt kort, love you guys . ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0