all over.

Nu är marknaden över och det känns kul att jag hunnit vara där i år, och dessutom att jag fick med mig Joakim. Allt hade inte blicit lika bra om han varit uppe i borgafjäll, fast vi inte var med varandra  dygnet runt så kändes det bra att ha han i åsele så man visste man kunde träffa homom och kramas.

Slutade iaf jobba på fredagen kl 15.30 - Joakim kom ungefär samtidigt från sitt jobb, han hoppade in i duschen och jag gjordem ig klar, sen åkte vi i väg fort som attans. Vi var hemma vid halv sju kanske, då var det bara att söka upp folket. Ringde Jessica och var med henne och folket, träffade människor som det var enevighet sen jag såg sist.
Vi gick på öltältet, hade verkligen jätte trevligt, på natten pillrade jag och joakim hem men innan så handlade vi käk, mums.

Lördag var väl kanske tanken att vi skulle på dirty sanchez eller hur det stavas, men jag kände att det var absolut inte värt 200 spänn för att se någon plåga sig, och sen bara srpinga runt inne på området, kändes mer "medelålder" på öltältet, och där gillar jag vara. Vi fick iaf skjuts på trilklen för att kolla utanför, men sen hoppade jag och Jaokim in i bilen igen, för vi ides inte, åkte istället tillbaka på öltältet.
Sen  gick vi hem.

Söndag så promenerade vi på Marknade med Johanna Arvidsson, och Anders Isaksson & sen träffade vi mama och pappa och gick med dom ett tag.
Vi gick hem på movägen, och pappa gjorde super god middag,och sen åkte jag och älsket hem till östersund.

Sov som en stock hemma innan middagen i åsele 1h
sov som en stock i bilen på väg till ö-sund, lätt kanske 1½-2 h
Sov som en stock då vi kom till östersund och ja la mig i soffan 2h
Vaknade  23.00 och sa, jag går och borsta tänderna och sen går jag och lägger mig.
(ps) VAKNADE AV ATT MIN SÖTPLUTT HADE SKRIVIT ETT LÅNGT BREV VID MIG PÅ SOFFAN SOM DET STOD MASSA FINT I, JAG BARA ÄLSKAR HONOM.
HAHA..
sömnsömnsömn är skönt.
_____________________________________


Hade iaf jätte kul, fick även umgås bra mycket med mina Kusiner Emma och Therese, hur ofta träffar lixom jag dom? Och Joakim dessutom!
Kändes jätte bra att dom var hemma.

Nu ska jag klura på vad jag ska göra för mat, Puss


Jag älskar min joakim....

() Bil
() Hus
() B
() B
Jag säger som Kronprinsessan, Tack för att ni gett mig min prins.
_____________________


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0