Sista Januari!

Jahapp, sista helgdagen gjord, då har jag bara måndag och tisdag kvar då, sen ledig två dagar.
Ikväll blir det bio med Terese Fredrik och Viggen. Frågade om Sussi var sugen på att haka på men hon orkade inte.
På tisdag då kommer Joakim hit för på Onsdag ska han besikta bilen, så jag får träffa honom några timmar. Längtar så hemskt mkt tills jag får vara med han dygnet runt, tills jag får se honom komma hem och tills jag får sova bredvid honom varje natt.
ingen kan säga att jag varit lyckligare än såhär, älskar honom.

På tisdag åker även mami och papi till Thailand för tredje gången. Lite avundsjuk är jag men det får man, får se framemot att vi åker strax med.
Så tanken är väl att jag och min bror jimmy ska ordna hemmet nere på movägen, även hundarna och lilla pi! Kanske man ska försöka röra på fläsket då och vara ute med ungtiken och gå.

Vill ha mig en egen hund, norrbotensspets vore något, just nu känns det både svårt och jobigt. Beror på hur jag och Joakim gör med allt. Känns inte som att vi kommer vara "allt" för nära skogen för att kunna träna och vara ute så mkt man vill, och jobbet styr en ganska mkt med.
vi ser. Drömmar får man alltid ha.

jag älskar mina vänner. ni vet vilka ni är. ♥



Länge sen jag tog studenten
länge sen jag tog körkortet
länge sen allt var som det var då
helvete vad tiden går snabbt, och det lir bara bättre och bättre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0