Torsdag

I Natt kom mamma och pappa hem, vi väntade in dom, kl oo.3o var dom hemma . Känns skönt att ha dom hemme igen och på plats.
Vi pratade länge hemma på movägen, och sen åkte jag och jimmy hem. Imorse klev man upp tidigt för att se matchen sverige spelade, som inte allt lyckades fullt ut, men ja.
Efter jag sett matchen hämtade jimmy mig, vi åkte på movägen och käkade lunch med mamma och pappa, sen åkte vi till Joakim (kusin) och prata, och sen åkte vi vidare till Moster och Hans för att dricka kaffe och fika. Efter allt byrant, så gick jag, mamma och pappa in på konsum och handlade, jimmy fick ta min bil och varm köra den ner på movägen, sen bytte jag baklampa och putsa upp den lite. ;>
Sen har vi myst bara hea dagen på movägen, skrattat.
Mamma och jag har precis varit hos mina kusin barn och hälsat på, lämnat lite presenter till Viktor och Edvin som dom hittat i Thailand.

Ska ringa joakim nu sen tror jag att jag ska lägga mig riktigt tidigt ikväll.
La mig sent i natt och vaknade tidigt i morse, behöver det. . . .

Älskar joakim....

och mina vänner.......jag är ledsen för ikväll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0