TÄNKA SIG!

Måste bara skriva och säga att jag är rätt nöjd med den bror jag har (skulle inte vilja byta, trots att vi ibland är ovänner), idag när jag slutade jobba 17.oo så kom jag hem på movägen och då hade han lagat tacos till oss. Rätt sweet tycker jag.
Sen så hyrde vi en film, den nya Johan Falk, gillade den faktiskt. Sen fick han skjutsa hem mig till lägenheten, känns skönt att vara hemma och det luktar städat och är kliniskt. Det enda som saknas nu är en stycke Joakim som inte står för allt rat som brukar ligga på bordet, brukar lyckas ganska bra själv med det jag också faktiskt, men nu får det vara noog... tänkte jag.

Jepp, snart AA, (andra avenyn) och sen så hade jag tänkte lägga mig till sängs, blir sovmorgon i morgon. Promenad på förmiddagen tror jag.

Tänker sitta och drömma mig bort om Thailand !

Ev♥J




(jag jimmy mattias) Thailand 2007


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0