Söndag 21/2-1o

Imorse när jag vaknade var jag såhär sjukt trött man brukar kunna vara ibland, knappt så man kan öppna ögonen. Så mysigt att vrida sig och mys i sängen, vart och gott. Inte heller behövde jag känna mig dålig eller något trots att det blev lite fest igår hemma hos Annethe & Jörgen, Mattias & Sussi var där också, sen blev det pizzerian med det här gänget och viggen som jag hade med mig åkte när vi typ skulle gå från  Annethe till pizzan, han blev väl less i guess?
Blev mkt kareoke på pizzan och sen när jag var påväg hem så fick jag skjuts utav några killar, blev en ragg förbi kronan och då jag fick syn på Andreas som stod där sprang jag dit, hade hea kvällen försökt få tag i honom men det är inte så lätt när han jämt ska vara fullast utav alla och inte kunna stå, men då fick jag stanna kvar där och det var väl rätt roligt där, fick även träffa Malin och Robin, som nästan precis skulle åka då jag kom dit, jag var inte där länge heller, kanske 1timma 1½kanske?

Sen gick jag hem, och hade typ 2 missade samtal i morse utav Andreas när jag vaknade. Fick dåligt samvete att jag inte vaknat av att han ringt, men så är det.

____________________________________

Jag tänkte på en sak ?
Jag har ju dom bästa vännerna, några som bryr sig, några jag kan känna mig säker med,
några jag kan ha kul med utan att spänna mig, några jag kan vara mig själv med..
Jag trivs så bra med dom här personerna och jag inser det mer och mer att jag absolut skulle göra vad som helst för att inte behöva förlora dom. Folk som jag har kvar nu och folk man glidit ifrån, men jag vet ändå vilka jag kan prata och vara mig själv för. så är det bara Ni vet ju vilka ni är allihopa

Vill bara säga att dom här bilderna kommer från albumet ( vi ) , mina vänner är dom snyggaste jag sett. ;)

Robin och Viggen, på någon fest där jag körde. Det blev Vilhelmina :)

Fredrik Foppa Brorsan, ja allt. På samma fest som första bilden. :)

Jessica körde en utav dom andra bilarna den kvällen till Vilhelmina så vi raggade med Kalle

Viggen Jag & Andreas, den bästa kedjan.

Malin och Jag, fest med ett helt gäng utanför mitt lägenhetshus :)

Andreas och Jag då vi var och hälsa på Sofie och Morgan

Jag och Sussi fest med brudarna från jobbet hemma hos Åsa

Karl och Jag dricker kaffe hemma hos Sofie och Morgan

Andreas(norddan) och Jag fick för oss att posa, det gick ganska bra.

Fredrik, Andreas och Jag skulle åka iväg och fiska :)

Terese och Jag hemma hos Fredrik&Henne

Storebror (♥jimmy) Mattias, Sussi & Andreas hemma hos Mattias och Sussi på lite fest.

Storebror jimmy och Fredrik.

Fredrik och Markus hemma hos Freddan

Karl och Jag

Jag och Sofie( offi )


_________________________________________________________

Det här däremot är min livs  k ä r l e k som inte kan bytas ut mot något/någon!
jagälskardighjärtatmitt!♥♥



Kommentarer
Jessica

Självklart tar du den vrakigaste bilden du kunde hitta på mig :D



Du är en utav dom bästa du också;)

2010-02-23 @ 20:21:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0