jag bara undrar

Fredag idag, och första helgen jag är ledig på ett bra tag känns det som.
Funderade på en sak när jag sitter och snokar riktigt ordentligt, hur har folket tid och orken att sitta flera timmar framför datorn och skriva hur mkt som helst på blogg & face, om helt ointressanta grejor. Dom tillbringar alltså den mesta tiden där, och hur kan man lixom ha så mkt att skriva om från 08-21 på kvällen?

Joakim har halv bestämt att vi ska åka till Östersund i helgen, och det är väl inga problem för mig egentligen, tiden finns ju.
Blir roligt och mysigt och göra något annat..

Idag höjde jag min "status" lite, och lånade mig tre böcker som jag ska ta mig igenom på 4 veckor, will i make it?
Tre verklighetsbaserade böcker, jag älskar ju sånt. Började läsa lite nu när jag var nere på movägen och Jimmy låg och sov på andra sidan soffhalvan, han börjar ju jobba 21.oo så han behöver väl det, i guess ?

Har känt mig rätt duktigt på senaste tiden, mest för att tiden ska gå. Tidigare i veckan storstädade jag hela lägenheten från golv till tak, insåg även att jag skulle städa ugnen och ta ordentligt inne i köket. ganska måga "vuxen poäng" som viggen skulle framfört det.. hah

__________________________________________

dagar/helger som denna saknar Donne (min häst) som jag ägde i 7 år, kunna vara i stallet och pyssla, rida borsta, bära hö, och till och med mockningen, hur kan man sakna saker som man hatade då man hade det? Tillexempel som mockning, hur kul var det lixom då, man gruvade sig. Men idag skulle jag gärna syssel sätta mig med det.
Life is a bitch, ibland. Det är inte lätt att hålla fast i alla man älskar. Väldigt ledsen för det beslutet jag tog då, men nu är det försent. Ser framemot att jag framöver kanske åtminstone tar tag i ridningen igen, och förhoppningsvis får Joakim på min sida någon gång i framtiden att få köpa mig en egen häst igen...( kärleken tar rätt stor plats)

nej nu ska jag läsa min bok..


loongtime.

hjärtat mitt ♥

bara för att jävlas......


;/


Kommentarer
Ej bloggare

Meningen med en blogg är väl att den ska uppdateras regelbundet annars tappar folk intresset för att läsa den. En blogg som uppdateras bara någon gång i veckan tappar läsare och det vill väl inte bloggaren.

2010-02-14 @ 15:21:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0