Idag

Imorse kl:7.oo klev jag av mitt nattskift, natten har gått jätte bra, bättre än vad jag hade förväntat mig. Trivs väldigt bra att jobba natt känner jag, lugnt och fridfullt, sen är det värre när man ska rapportera till dom som går dagen, för då är det ett himla kackel.
Gick inte och la mig förän 8.oo imorse, det var ju os-hockey som jag inte kunde missa. Sen kl:12-3o idag ringde Simon och skulle komma upp på besök, sen så åkte vi på hockey som killarna har spelat idag mot norsjö, som dom tyvärr förlorade med 6-0.. synd...
Nu har jag precis klivit upp från ett varmt bad och det behövdes, hade önskat att joakim var här eller att jag iallafall fick vara med honom, vill mys och kramas.

Ikväll blir det lugnt, blir möjligtvis en kall och något gott och självklart umgås med viggen, nu när det finns tid. Sen sitter man väl där IGEN, alltså framför tv.n och OS, känns som man börja kunna det här....

____________________________________________

måste bara säga att jag är så himla glad för det liv jag har...faktiskt...
har det jag behöver och det kan aldrig bli bättre än såhär.
Jag har världens bästa pojkvän och har aldrig haft den här känslan
förut, never. vill inte ha någon annan heller.
Känns skönt att få åka utomlands med några utav dom bästa jag har i mitt liv, och
det ska bli förjävla härligt att åka till Thailand. göööttt
jag älskar dig joppe isak ♥♥

höreeees!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0