Onsdag!

Idag blev det en lång sovmorgon, klev inte upp förän tio tror jag minsann, men det är skönt. Har fyllt diskhon med varmvatten och tänkte rå mig på diskningen, inge roligt med det måste ju göras.

Kom och tänka på hur underbart liv man har det egentligen, jag är 100% nöjd med allting. Världens bästa vänner som finns där för mig, vissa ringer varje dag med andra inte, men ändå vet jag att dom är mina vänner och att om det skulle vara något så skulle jag kunna prata med dom, man behöver inte höras varje dag och det skulle vara alldeles för jobbigt om jag skulle vara ärlig, att höras lite nu och då gör en gladare än att jämt höras och inte ha något att prata om.

Idag tex har jag en vän i Umeå som fyller år, Christoffer, det är många timmar jag umgåts med honom och jag är glad jag har såna som han. Pratar nästan aldrig men då man fyller år och det är något annat, brukar vi ringa och höras hur livet är och gratulera varandra, typ. Ganska lättsamt.
Har massa av dom vännerna i åsele, Jill, Malin, Foppa, Sandra, Andreas Fredrik, Viggen, Lena, Katarina, Jessica and so on. Man hörs sällan men har umgåts mycket men behöver inte höras varje dag för att veta att man är kompisar, det gillar jag.

Familjen, Joakim som är min familj nu. Vi är en liten familj men det är min familj. Och jag skulle aldrig kunna må bättre, att få ha honom och veta att han bara är min och att han älskar mig gör mig så glad, finns inget bättre. Hans familj gör mig glad och lycklig, inget är som dom, hans syskon och svärmor och svärfar, jag skulle aldrig byta ut så underbara människor mot något.

Näe, nu börjar man bli lite klen som sitter och tänker på hur underbara människor man fått i sitt liv, ibland funderar man om man är värd det många gånger, men, jag tycker om alla människor i min närhet som får mig skratta och gör mig glad.

___________________________

Idag tänkte jag slå in jimmys julklapp, går nog ganska snabbt, gruvar mig då vi ska flytta grejorna till bilen och allt, känns ändå som en hel del.
Men jag ser framemot att det är jul och snart nyår, för då ska jag få må bra, ännu mer bra.






Det tar sån tid att lägga ut bilder så det där får räcka! ;P Ha det bra allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0