Torsdag

Det blir bara tre dagars arbete för mig den här veckan, känns inte riktigt bra man bli slö och hängig och tillslut så har man gjort allt man ska hemma också.
Men idag jobbar jag och i morgon känns riktigt bra.

Måndag - Torsdag - Fredag

Planerade att åka på Jamtli med barnen och Jessica idag, men helt plötsligt så ringde dom från jobbet, och jag har svårt för att säga nej, plus att jag vill ha så mycket timmar det bara går, så jag tog på mig dom fyra stackars timmarna som var över.

___________________________________

Saknar redan Joakim, känns inte alls nå bra att vara utan honom, det kommer bli en spännande älgjakts vecka, han på sitt håll, och jag på mitt håll. Det behöver man också, lite avstånd. (tro jag)
Tänk att jag trodde aldrig man kunde vara såhär kär efter 9månader? Jag blir bara mer och mer galen i honom han gör mig så glad, och han får mig skratta, han är så speciell..
Han är mitt allt.
Ser framför mig ett liv med honom, det kan bara inte finnas någon som har det så bra som mig..

___________________________________

Nej nu är det färdigt surrat om kärlek ;>

Ska fortsätta att göra mig ordning nu och sen ska jag pysa iväg på jobbet..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0