Stråket & Fäviken.....

Onsdag kväll, vi gick ut med Grabbarna på stråket, samma kväll som Erika kom och hälsade på oss, killarna dom bjöd på öl hela kvällen och det kom in nya hela tiden, men man är ju inte den som spottar i glaset så man var ju tvungen att dricka och sedan springa därifrån i smyg.



Janne och Erika på Stråket, hade jätte kul!


Jessica på party humör!

Erika och Jag. Dock Joakims humor på sidan om där.. ;)

Joakim och Jessica




Fäviken Game Fair  2010

Johanna Arvid & Alexandra

Johan Jesper och Johanna

Janne

Robin Anders Johanna & Alexandra svalkar sin korv!

Joakim och Evelina, det bästa jag har!

Blev en krock som alla vi fick se... nykter? Njaa

Dom alla var som galna i kolbulla, om dom ändå vore som pappas!

Kolbullar var populärt här...

Johan jäspar och Jesper väntar...






Hade en film på Jocke Smålänning också, men min telefon har börjat ge upp känns det som ibland, så den har tydligen raderat sig själv.
Träffade även Berit Fredrik Hampus och Gunnar där i Fäviken, så jag gick med dom ett tag, blev inga kort då.

Men ni ska veta, för mig var FÄVIKEN inget misstag. Blir repris nästa år...


Puss


Kommentarer
Frida

Tack! Ja, det finns många bud, vi får väl se vem som kommer ut när det är dags, längtar supermycket nu! Sköt om dig! kram

2010-08-08 @ 06:36:57
URL: http://fredan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0