Nya Tag!

Nu är det Måndag, och dax att ge gärnet igen. Börjar dagen med ett 16.00-22.00 pass, med riktigt bra sällskap ikväll måste jag få säga.
Har precis gjort mig en matlåda och tänker nu slå ner arslet framför tv.n tills det är dax att åka iväg.
Kan inte säga att jag dödigga att jobba för det blir så många timmar ifrån Joakim, men dagen går snabbt då jag jobbar och för mig blir det närmare honom.

I helgen blir det Borgafjäll, födelsefirande och Surströmmingsfest, kommer blir riktigt bra, och det bästa utav allt är att vi får löning på Fredag så ännu bättre lär det kännas då.

Helgen efter blir det Åsele, släpp hunn och skjut lite på banan, vet inte hur länge sen jag skjöt. ;S

___________________________________


Saknar mina vänner ... min mamma och pappa..... min storebror jimmy....mina kusinbarn.....min släkt...
det mesta.

Men jag har aldrig mått så bra som jag gör nu såhär lång bort ifrån alltihopa.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0