Hej

Nu var det Måndag och i helgen spenderade jag mycket tid på mina vänner och pappa känns det som.
Fredag då jag kom till Åsele så åkte jag till Karl och Johanna, blev en liten kall och kanske en för mycket i slutet så jag mådde inte alls bra på Lördag vilket var väldigt dålig planering utav Evelina Hellström, Jag och Pappa skulle åkte till Bjurholm på lastbilsmässa och där blev vi till 3 kanske sen åkte jag hem, slängde bara på mig nya kläder och sen blev det grillning med "gänget" igen, vilket ni kan räkna ut vilka det var nästan. Viggen, Jessica, Andreas, Karl & Johanna. Det bästa och roligaste på hela den kvällen var att jag fick träffa lilla gumman Aline, har inte sett henne på evigheter och hon är faktiskt riktigt stor nu, i cant belive it. Kvällen var seg och slutade med att vi åkte till Svejja & sen Fredrika när vi kom hem var kl: 00.00 och då fick Karl skjutsa hem mig, var så himla skönt på Söndag. Åkte först på mitt saknade jobb (blåmesen) prata lite med Åsa, Vivvianne, en vårdtagare eller två, kul att dom ändå lagt märke till att dom inte sett mig, efter det så fick jag träffa Sussi och Annethe, vi drack kaffe hemma hos Sussi och bara snacka strunt, som jag saknar många utav gångerna.

Efter det kom det efterlängtade besöket hos min Kusin och deras nya bebis, Julia rättare sagt. Fin och Fin och finaste alltså, saknar henne redan, att hålla en sån liten knodd gör en så varm i hjärtat.
Har tagit lite kort och tänker lägga ut i morgon tror jag då jag är ledig.

Trodde jag förlorat min bästa vän idag, mobilen bara slutade ta emot ström när jag skulle ladda den, blev ju vansinnig.
Joakim som vanligt försöker lugna mig och säga vad jag ska göra men jag är så jävla benn alltså, sen vill ju han försöka hjälpa mig och jag låter honom göra det, men istället sittér jag där och säger, blöt inte ner den, var försiktig och akta det och det... Men vet ni, han fixade det åt mig, och jag är inte annat är lycklig lottad som får ha en sån underbar och klok person runt omkring mig. love you.
------------------------------------------------

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och slå igång en film tillsammans med Joakim i sängen. Mys!

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0