Fäviken Game Fair over.

Hej allihopa finns inte tid för att skriva men nu när jag väntar på att Joakim ska sluta jobba över, och komma hem istället med ketchupen & äta med mig så ska jag skriva lite.
Haft en helt sjukt bra helg i helgen, Fäviken Game Fair 2010, next year im back. Mycket roligt och fint att kolla på och har haft världens bästa sällskap tro jag.
Tänkte då skriva en rad om min vän Ninni som jag var tvungen att svika. Hade planerat att gå ut med henne i Lördags, att jag skulle åka hem från Fäviken och vara där med henne hela Lördagen, men så blev det inte, det blev mkt tjaffs om pengar och sovplats och alla var arg på alla tills vi tillsut löste allt, vi stannade. 760 kr kostade det, vilket var mycket, men måste väl än en gång skryta upp min pojkvän att han gjorde det bra och fick ner priset, på något speciellt sätt. Jag Anders Erika och Johanna betalade 380 bara.

Finns mkt att berätta, både tråkigt och roligt men blir för mkt text.

>Vill bara skriva att jag haft det galet kul och att jag är ledsen att jag svek min Ninni i helgen, sorry. ;/

________________________________

Sen så fyllde min egen lilla ängel år i Lördags, jag älskar dig!
& tack för att du alltid finns där.....för mig..

________________________________

Sen ska jag också skriva att jag inte skulle kunna överleva en dag utan Joakim.
Skulle dö, falla ner på knä och stå mållös hela livet.
Jag har ett mål, men skulle aldrig ta mig dit utan honom.
Fy vad jag älskar den här killen, mitt liv.
Presterar så mkt bättre med honom med mig i livet..

vitvå:2009-11-27
förlovning:2010-04-21
kommer att älska dig tills döden tar mig ifrån dig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0