Torsdag!

Känns bra som fan, lägenheten i åsele är nu tom, med mkt hjälp utav min mamma & pappa, tror jag aldrig hade orkat annars på något sätt. Bilarna är fulla och släpet lika så, Joakim åkte till Avaträsk tidigt idag för att hjälpa Sebbe med något, och jag väntar nu på att min tvätt ska bli klar, under tiden har jag hunnit betala räkningar och pysslat ihop lite saker in i bilen, sen ska jag slänga mig in i duschen.

Har inte skrivit något alls på bloggen medans jag varit i Thailand, inte inte haft orken och lusten i värmen där nere. Närmare 50grader i solen och då kan ni förstå att det tar emot lite granna. Kvällarna blev mest utgång och kollade olika pubbar, en pub som heter IceBar, -20 grader, hur roligt som helt, kändes konstigt att kliva in i ett kallt rum och sen kliva ut i dödsvärmen, när det är tvärtom hemma ;)
Har upplevt många roliga saker, mkt minnen. Mycket såg jag redan 2007 då jag var i Thailand, men det är lätt värt att se en tredje gång också, om jag åker dit igen. Älskar verkligen det där landet, värmen, folket, naturen, havet  och maten. Hade också med mig världens bästa människor, som gjorde dagarna förevigade.

Vi tog ungefär över (trojag) 2500 kort tillsammans med Terese och Fredrik + Jesse, så det är en del filmer och bilder, skulle visa mamma och pappa en kväll och dom blev less efter mina 1000 bilder, och less efter halva Terese och Fredrik, trots hade dom halva av deras kvar att se + Jesses, blir långdrygt att se. ;>

Hade vela lägga upp lite bilder, men känner ingen ork, och sås itter jag på mamma och pappas dator så det tar lite tid här, men jag skyndar mig så gott det går... så ska ni få se..

Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0