Torsdag 8/4-10

Idag har varit en lång och fullspäckad dag ända tills nu, och mer finns det säkert att göra.
Imorse brände jag ner till Farfar i Björksele, det är ungefär 3 mil dit körde dit med hundmat och hjälpta han med lite grejor, såna saker en Farfar behöver hjälp med i 86 års ålder, egentligenklarar han sig med allt, men det är nog omtyckt att hjälpa till lite än då. ;D
Sen blåste jag vidare efter 1½ timme till Noomi, Andreas & Kimona, kan inte förstå att hon växer så mkt, hon skrattar nästan hela tiden och är så mysig.
Efter det när jag var tillbaka i åsele igen så har jag inte annat gjort än att packat i lägenheten tillsammans med Mamma och Pappa, vi har stapla lådor i sinne och nu är jag så less på lådor och packning, känns som att det här kommer vara min sista flytt i livet, det skulle gärna få vara det iaf......Senare åkte vi och käkade och efter det så hade jag det jag gjorde, jag åkte på banken och satt in pengar på kontot & sen gick jag in på arbetsförmedlingen och bad lite om hjälp och det fick jag också, skrev ut lite arbetsgivarintyg, sen vidare upp på löner för att få kolla på alla löneslistor så jag kunde skriva och skicka in alla mina kassakort, dom är så hjälpsamma så det är inte sant, känns lite surt att man samtidigt lämnar den här lilla skit hålan, för att man känner alla man behöver hjälp utav, så det är inga problem för att kontakta någon. jag vet jag låter bekväm, men visst blir man det när man bor såhär och alla känner alla? ;>
Så nu har jag skickat in mina arbetsgivarintyg & kassa korten, känns skönt att ha det ur världen också. är lite stolt över mig själv nu.. trodde jag aldrig skulle orka ta tag i det innan Thailand.
Sen efter det så insåg jag att jag fått tid hos Tandläkaren kl 15.30, då var det bara att åka dit på en gång, hade nämligen en spricka i min hörntand, alltså enligt mig. Men när dom kolla så var det bara ytligt. Som en porslin tallrik typ, kan finnas massa sprickor, men dom håller som sten ändå, det ligger bara på ytan.
Kändes skänt att få veta det....

Nu hade jag tänkt ta mig tid och lägga ut lite bilder.. det blir lite gott&blandat.

Kärlek ♥
Bira är mager och jävlig, men nu är hon dubbelt så mkt bättre.

Jag & Bira

lovee


Påsken i Lövnäs 2010

Viktor

Nora kör som en galning....

Edvin Nora & Viktor

Kusinen Joakim, fortsätter med elden som jag och Hanna fick upp.

Mina fina kusinbarn

Kusin Fredrik njuter...

Kusins tjejs bror - Robin körde fast !

Magdalena och resten av folket.


PåskAfton - Lördag Borgafjäll

Fick med mig Sandra ut, mina underbara och snälla sandra!

Jag och Sandra bakissolar. Somliga bättre än andra.

Sitter utanför sandra hus i en grop och bara känner lugnet.

Jag

Sassa

Vi lirade kort, gissa vem som jämt vann???

vet ni vem utav oss det var?? ;P

INTE jag iaf.... sandra "fuskar" jämti kortspel

mys med joakims familj utanför deras hus, grillning i solen,

smilla hade inget val..

Torbjörn

Kata,


Helgen då det vart 30års kalas & Borga













Kommentarer
Sandra

haha jag vann helt ärligt och rättvist!! :P

2010-04-08 @ 17:45:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0