Tisdag

Hej å Hå
Sitter hemma hos Terese nu och Malin är också här, roligt att träffas igen. ♥
Har haft riktigt dåliga dagar nu, både på jobbet och hemma, mycket som ska göras nu innan resan till Thailand(bara 7 dagar kvar)  och sen flytten till Östersund, finns inte tid för att träffa någon, och det har varit väldigt jobbigt, så jag har faktiskt fått bort min helg som kommer så nu har jag Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag att spela på. →Fixa lägenheten och massa papper hos arbetsförmedlingen/a-kassa och packa min resväska till Thailand. Måste bara få säga att det känns himla bra att få åka bort och bara njuta, må bra & sola behöver koppla av, ännu bättre känns det att jag har världens bästa människor med mig, kommer bli mitt livs bästa två veckor. 
Har så mkt som jag tror kommer bli det bästa i mitt liv, östersund är en del i det. 


Nu ska jag sluta skriva .  

Ska umgås med mina tjejer nu, älskar mina vänner & min pojke där borta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0