snart är det dax.

Idag vaknade jag kl:9.00 och såg att solen lös, skrev ett sms till Fredrik och frågade om vi skulle ta en promenad och det gjorde vi, blev dock inte så lång promenad. Från oss/dom till Konsum, pratade med Terese där ett tag, sen gick vi på OK för Fredrik var sugen på en mosbricka, så då åt han det, sen gick vi hem till Han och drog i gång en film med Mel Gibson, riktigt bra skådespelare, och det var en bra film med, brukar inte gilla "action filmer", faller mest för skräck fast jag mest ligger under täcket, haha..
Nu väntar jag på Joakim ska komma hit någon gång, men har är otroligt seg, han gör nog det med vilja skulle jag tro. Han har säkert lite separationsångest för att lämna folket i liften och även Bertih och Torbjörn.
Imorgon ska han åka ner med några lådor till Östersund, det gör han rätt i, han är rätt duktig min man. Istället för att flytta lådor och allt som en galning då vi kommer hem från Thailand är det bra att det inte är så mkt kvar då vi kommer hem.
Ikväll ska vi käka ute och kanske njuta av sista söndagen i Åsele på ett braaaaaaaaaaaa tag.

Imorgon är min sista arbetsdag och jag längtar faktiskt, ska bli skönt att få göra ett sista ryck nu innan man drar, och sen i morgon kväll så ska vi basta och dricka en öl, gänget som åker till Thailand. Sen kommer vi invänta resan som startar på tisdag morgon 05.30 går bilen från åsele till umeå. 10.10 får planet från umeå till sthlm, och sen är det någon timmes väntan och öldrickning innan planet lyfter till Phuket - Kata

Kommer sakna mamma och pappa, det kommer jag faktiskt, fast jag intalar mig själv att jag inte kommer, men jag vet hur det blir. Sen kommer jag sakna Jimmy även nu när vi åker till Thailand och sen till Östersund.
Sen måste jag bara skriva några rader om mina vänner också. Det kommer bli tyst tomt och dött utan er dit jag ska, inte få se eller höra något om er. Ni vetvilka ni är !

Jobbet : nja, jag vet inte vad jag ska säga. Klart jag kommer sakna det och kommer vilja jobba om jag är ledig någon gång, men mest så kommer jag sakna mina alldeles egna vårdtagare, som jag tagit farväl av förra veckan, det var kämpigt att se ögonen bli fyllda av tårar, men hey thats life.
Sussi och Annethe mina alldeles egna gammkääringar jag har att göra med på jobbet kommer jag sakna lite också, inge tjafs och inge bråk och inget blir som då, det kan kanske bli bättre också, men inget är som er. ;D me love you long time.

____________________________________











Tar sån tid att lägga upp bilder, får fortsätta senare.. Datorn är superseg! ;/

Hejå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0