puss


Markus och  Jag innan vi började klä oss

Min prästgubbe och Jag (;

Gubben och Jag

Fredrik är taggad för en jäger

Fredrik visade vem han egentligen är

Jonas följde med och var OK jim.

Markus (ninjan)

Ninjan och Nunnan

Vi gjorde vårt bästa

Fredrik och Veggen drog ihop några sugrör

Jessica och Jonas

Viggen

Viggen ser rätt bra ut i den dära ;P

Påväg till Lycksele. . trötta? förutom dom i baksätet

Pigga och Glada?
__________________________________________________________


Jag med Kimona

Finaste Kimona

Aline och Jessica innan vi somnar
_________________________________________________________


Fest ute hos Fredrik

Markus var min trogna nyktra vän den kvällen och hämtade mig på kronan

Johanna är full som vanligt, och viggen försöker göra sig lustig som vanligt

Har såg det bra ut för viggen.....

här var det sämre, eller hur viggen? ;P

Jesse Karl och Evelina

Jag och Jesse

fina barn och jessica och jag ser idol, den kvällen då nicklas åkte ut



Vi var trött


Kommentarer
Malin

Du passade riktigt bra i de där mörka linserna som du hade på dig. Fin du är. Puss

2009-11-11 @ 16:59:20
URL: http://malineriiksson.blogg.se/
Sara

Så fint hår du har!

2009-12-16 @ 18:48:31
URL: http://frookensara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0