längtar tillbaka

Jahapp, nu är man hemma från den bästa helgen ever i umeå. Har varit dit över helgen med Andreas Viggen Fredrik & Jessica och hälsat på min godingchrille och han och hans "även mina" vänner som har gjort helgen till den bästa.
Saknar han och alla andra som gjorde helgen så jävla bra, Fredag blev lite panik och jag drog i mig snabbt massa sprit och öl & hej, där var Evelina okontaktbar, nej men så illa var det inte men typ. Senare på kvällen driog vi på olles och hade mysigt.. Men det blev inte allt för länge, (tro jag)?
Åkte hem och sov, vaknade tidigt på Lördag morgon av att jag satt mig upp i sängen och tittade ut på Viggen som öppnade sig en öl i soffan i vardagsrummet, okey klockan var kanske lite väl tidgt, typ 8:00 men jag la mig ner igen för att somna (; 
Vaknade igen klockan 10:00 och då blev det fullt ös igen, jag blev ju även lovad utav Chrille att vi skulle se hockey när Andreas och Fredrik hade match på Umeå Arenan mot teg, och jag fick som jag ville, men tyvärr blev vi inte där så länge men jag fick se dom iaf. Det slutade med Teg vann med 6-1 ; /
Vi gick tidigare från matchen och åkte till Anton och var där ett tag, Jag - Johan - Jessica - Anton - Chrille sen åkte vi hem för att göra oss i ordning för kvällen då vi skulle dra på Corona på kvällen, men innan var det Robin som gällde för där var ju våra spelare som jag saknade så jävulsk!! Där blev det fest sen taxi och utgång, det värsta är att jag har världens minnesluckor och har glömt massa saker, men ungefär sådär har min helg varit och jag har njutit och tro mig, varenda sekund med det folket.
kunde den bli bättre?
Ja tydligen!
______________________________________________________________

Bilderna kanske kan säga er lite??? ;P
_______________________________________________________________________

Reine inne på krogen

Jag och Anton försöker göra så det ser ut som att vi har kul, fast vi bara satt och snacka tråk.

Chrille och Viggen har jätte kul??

Jag och Anton igen

Jessca

Johan och Viggen, Johan skulle föra över pengar och bjuda hela kvällen, ; sa han

Gänget på väg till Reine

Reine njuter av groggen

Chrille och Reine

Jessica busen.... ;)

Anton Reine och Chrille

Christoffer, 2 då .

Killarna försöker slå Teg

Daniel


Jag avslutar med världens bästa kort på mig och en riktigt bra chrille,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0