insåg.

Insåg klockan var för lite för att lägga sig ner och ta en powernap innan ikväll så jag skriver väl ner några rader här istället.
Igår kl 12 ringde chefen och fråga om jag kunde jobba kväll, och dum som jag var så sa jag ju JA (för samtidigt vill jag ju jobba), trots att jag hade mkt annat planerat och enligt mig, lite lite viktigare, men det fick gå iaf. Jobbade med Jessica så kvällen gick snabbt. När jag slutade åkte jag hem till (syrran, som jag skrev igår på ett sms helt omedvetet) alltså sussi, för vi skulle byta bil, har typ världens sämsta vinterdäck och sen så har jag inga xtralysen, så tack vare hennes byte med mig igår så lever jag idag, för jag höll nämligen på krascha in i typ 40 renar som stod på vägen, inte okey. Men jag tog mig fram iaf.
Har varit vaken hela natten, och trodde nämligen att jag hållt en människa vaken, men det hade jag inte som tur var. Sprang upp och ner hela tiden från sägen för jag fick hostattacker. Åkte hem klockan nio i morse till Åsele där jag gick upp på jobbet och tog mig lite kaffe tilsammans med  Märta och Sussi, sen åkte jag hem till Pappa och han skulle följa mig på axbergs, den affären gillar jag. Men fanns inte så mkt tyvärr, pappa hittade sig en tavla att hänga upp på huset som han länge velat ha, det dumma är att det hade varit en perfekt JULKLAPP....
Åkte hem sedan och tog bilen ut till Jessica och käkade med henne, like always. ; )
Jessica skulle hämta lillstumpan nu på dagis så jag åkte hem på en gång och tänkte spendera lite tid för mig själv ett tag först innan jag tänker något annat.

Nu ska jag spana lite sidor, sen väntar min tomma och otroligt tråkiga säng på mig, som jag hade tänkt fördriva några timmar i, innan jag ska jobba..

______________________________

you make me more then happy


Kärlek är ett försök att förvandla ett stycke drömvärld till verklighet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0