Fredag

Den efterlängtade Fredagen som jag faktiskt sett framemot. Ikväll ska jag träffa tjejerna, Malin har nämligen bjudit hem tre  till henne för att käka och mysa, och framför allt ta tillbaka all förlorad tid vi tappat tillsammans
Hoppas på en fin och lugn kväll, ingen alkohol inblandade utan helt klint.

Imorgon är det största dagen och då är det dop för Ted, Nadja och Fredriks minsta, det blir spännande, har en liten aning om vad jag ska ha på mig, men jag vet inte säkert än. Det ligger lite saker här och var för att jag ska kunna bestämma mig någon gång. ;P

___________________________________________________

Imorse var jag dåligt trött, ville inte kliva upp alls. men, pratar man i telefonen någon timme hit och dit, får man faktiskt skylla sig själv.. ;>

nu ska jag dusca och sen dammsuga.

puss på re... ; )


never happy heRE? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0