Evelina

Vad vore åsele utan en dunder bra Jessica?
Det skulle kanske inte vara helt skit, men henne jag typ mest umgås med typ ; 24/7
Åker hem till henne som om jag skulle åka hem till mig själv, det är så mkt tråkigare att åka hem och vara själv.

Sitter hemma hos henne nu, Aline har tydligen varit ett "pain in the ass" och inte varit på så bra humör idag och Jessica är typ less, vi ska dricka kaffe nu och prata, och ja det finns lite att prata om.

Tack för att du finns


______________________________

jag ä l s k a r mitt liv & jag mår faktiskt bra.
Och jag gör det jävligt bra utan dig i mitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0