;/

vill inte.
vill inte.
vill inte.
Ikväll har jag jobbat, känner mig så slö numera, alldeles för tankespridd och ibland till och med deprimerad. vill inte jobba just nu, vill bara göra det som får mig att bli pigg och glad. Visst, många på mitt jobb får mig att stråla och vara glad men ja, det funkar inte riktigt så jämt, jobb är jobb och fritid är fritid.

Imorgon börjar jag kl: o7.oo och slutar 16.3o
Blir skönt att får ta det lugnt ett tag, slippa gå kvällen och iställe få kliva upp tidigt.

Söndag blir det däremot en tuff dag, och vet inte om jag kommer orka med det, med tanke på hur lördagen kommer se ut. (eller hur jag tror den kommer se ut) får se vad som händer.
o7.oo - 21.oo ? Förstå ni, heelt sjukt.

Måndagen är rätt dryg med, o8.oo - 17.3o

___________________________________

jaggilladedethär.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0