1:a Advent

Igår åkte jag till Dorotea efter jag slutade, och stannade där över natten, jävligt dumt gjort egentligen när jag vet att det inte bli mkt sömn. ;P Men jag överlever faktiskt. Vi drack glögg och såg (flickan som lekte med elden), den var faktiskt riktigt bra, precis som Terese berättat för mig.
Det blev sängen tidigt igår och det var ganska klokt, ställde klockan på o5.3o och då gick jag typ i sömn.
Hade typ ljugit för Joakim om hur kallt det var på morgonen.. haha..?

Gick bra att köra hem i morse med, var inte så trött som jag trodde jag skulle vara, jobbet på förmiddagen har gått riktigt bra med och jag är nöjd. Nu väntar jag bara på att få börja igen kl: 15.3o och då slutar jag 21.oo ikväll.

_________________________

N
u ska jag seriöst vila ett litet tag. Har varit i full fart sen tidigt i morse, ända tills nu, Mamma och Pappa har varit hit och stötta mig när jag pysslat på. Har strykt några dukar som jag var tvungen att använda, och så har jag även fått pappa till att sätta upp min spegel och två tavlor som stått på golvet.
Nu är det lite julstämming till och med hemma hos mig. ;)

_____________________________


Puss


saknar jessica.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0