längtan efter dig.

Idag så har jag varit i Lycksele med Sussi, hennes lillebror (robban) och Maria hans tjej.
Ställde faktiskt klockan på o8.oo i morse, för att ta mig upp i tid och göra mig klar och föra över pengar, men min plan sprack, det är ett helvete när man stänger av telefonen i sömn och fortsätter sova. Vaknade av att sussi ringde mig o9.45 och frågade vad jag gjorde och om jag skulle komma strax, jo tyckte ju jag, tills jag såg vad klockan var, jag rusade upp fixade i ordning mig och åkte till sussi och drack kaffe med dom innan vi åkte.

Har handlat typ alla mina julklappar nu.
Igår köpte jag och jimmy en julklapp för 3ooo kr till mamma och pappa, en sak dom lär ha användning för.
Idag handlade jag åt ; jimmy och Joakim, var typ tveksam över vad jag skulle köpa till Joakim, men det löste sig till slut med lite stöd från Terese, mamma, pappa och framför allt sussi. vad gjorde jag utan sussi? så jag hoppas det passar sig och blir bra, det är fint det där tycker jag. (bara jag kan se till och inte säga bort mig så går det nog bra). Jimmy han önskade sig lite grejor så det var inte så svårt.
Egentligen är det bara. Farfar Edvin Viktor och Nora kvar, kanske dom mest roligaste klapparna att köpa, men mest komplicerade, vad ska man köpa åt barn? som typ redan har allt i "leksaks" väg som går? Dom är ju trots allt 5-7 år.
Farfar har jag bestämt vad jag ska köpa åt, det är inte hela världen vad egentligen, som han säger varje år, han vill aldrig ha något, men jag tycker vad bli en jul utan klappar? inget.
ändå tanken som räknas..

___________________________________________________________

Har dessutom de coolaste tema på min telefon, som jag fick utav sussis bror, robban.

nu ska jag typ gra nått att äta, trots att jag inte är hungrig, jessica ska börja med något pulver n och jag funderar starkt på att göra desamma... får se om jag ska beställa hem det eller släppa det ett tag..
Hennes syster hade tydligen gått ner 5 kilo på två veckor, visst var det så jessica? Det skulle kanske behövas?

____________________________________________________________


evelina och sussi.. ♥

___________________________________

saknar joakim... ♥♥


Kommentarer
Jennifer

Bilden är tagen hemma hos mig:)

2009-12-30 @ 16:06:29
URL: http://jenniferrlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0