Hej

Jag  vet, jag är urusel på att skriva på bloggen men jag har sällan tid. Först och främst  tillbringar jag min mesta tid på jobbet, där jag tycker att jag princip har bott hela den här månaden, och dom andra månaderna med för den delen, och sen så är jag mkt med Joakim, iaf så mkt som det går och då det finns tid. Och när jag är med honom har jag ingen lust att sitta och uggla framför datorn, man har bättre saker för sig.
Nu ska jag äntligen vara ledig onsdag torsdag fredag lördag söndag, och dom dagarna tillbringar jag uppe i Borgafjäll tillsammans med Joakim och lite annat folk, får se om Jessica och Fredrik hänger med.

Egentligen borde jag tillbringa min tid till att packa och fixa det sista inför i morgon, men jag är så otroligt dålig på det och tycker det är tråkigt, så jag tror jag drar ut på det lite mer, fast jag gör joakim vansinnig. Han tror jag kommer packa allt i morgon och inte vara framme fören mitt i natten. ;P Han har en poäng i det, kanske kommer bli så, jag är ju en impulsiv människa.
Men jag ska försöka packa det mesta, ställa fram min bräda och mina skor som jag ska ha med mig.

Men först ska jag bli hämtad av Jimmy och åka ner på Movägen till Mamma och Pappa, och där ska jag hämta min bag jag ska ta med mig och så, stoppa in en tröja i tvätten som jag behöööver.

_________________________________________

Ska sluta skriva nu, och börja stressa lillebror och fråga om han ska hämta mig.

"jag förstår inte på mig själv ibland, varför ska jag göra det så komplicerat? Jag kunde börja ha packa för länge sen, men jag ska jämt vänta tills sista minuten och få halft hjärtinfarkt, och stressa ihjäl mig, inte underligt man kan sova och vakna ordentligt"

Joakim jag saknar dig. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0